آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
CEO https://modireforosh.ir

جمله های انرژی بخش و انگیزشی موفقیت

تیم تحریریه | شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶ ب.ظ

جملات انگیزشی, زندگی ما انسان‌ها را افکارمان می‌سازد. بنابراین باید بسیار آگاهانه افکارمان را کنترل کنیم. آگاهانه انرژی مثبت ساطع و جذب کنیم. آگاهانه خوشحال و شاد باشیم و آگاهانه به اطرافیان مهر بورزیم. آگاهانه به دنبال خبرهای خوش باشیم و همچنین آگاهانه از زندگی لذت ببریم!

جملات انگیزشی کوتاه موجب ایجاد روحیه و انگیزه در فرد شده و به او انرژی می‌دهد.اگر به دنبال سخنان و جملات انگیزشی از بزرگان و شخصیت‌های معروف هستید، در اینجا می‌توانید نقل قول مورد نظر خود را پیدا کنید.

ناپلئون استعداد خوبی در نوشتن داشت و سردبیر روزنامه با استقبال از نوشته‌ها و مقاله‌هایش، سرپرستی مصاحبه با افراد برجسته و معروف را به او واگذار کرد. وی در هنگام مصاحبه با افراد نامدار، از تجربیات آنها درس می‌گرفت و آن را در زندگی خود به کار می‌برد. هیل با افرادی چون «توماس ادیسون»، «الکساندر گراهام بل»، «هنری فورد» و «ویلیام جنینگ برایان» مصاحبه کرد. او با دقت و ظرافت تمام، راز موفقیت این گونه افراد را بدست می‌آورد و آن را یادداشت می‌کرد. از این رو در سال ۱۹۲۸، کتابی با نام «قوانین موفقیت» نوشت که با استقبال خوبی روبرو شد. ناپلئون کتاب «دینامیت مغزی» را در سال ۱۹۴۱ نوشت. وی از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۲۰ در مجله «قوانین طلائی هیل»، سردبیر بود و در سال ۱۹۳۰ کتابی در زمینه راهیابی به موفقیت نوشت. ناپلئون هیل در زمینه موفقیت و کسب ثروت به درجه استادی رسیده بود؛ تا آنجا که از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا شد. وی در سال ۱۹۳۷ در کتاب «رشد فکری و ثروت»، تمام راه‌های رسیدن به موفقیت را بیان کرد. کتابهای هیل هر روز بیشتر از روز قبل به فروش می‌رفت. او در سال ۱۹۶۰ کتاب «علوم موفقیت» را نوشت که بیش از سی میلیون جلد از آن فروخته شد.

در اینجا یک مجموعه بسیار زیبا از جملات انگیزشی و الهام بخش از سرتاسر دنیای وب که بیشترین بازخورد و اشتراک‌گذاری را از سوی کاربران داشتند برای شما فراهم کردیم.

جملات انگیزشی بزرگان
جملات انگیزشی بزرگان

“افرادی که صبر خوبی دارند، اتفاقات خوبی برایشان رخ می‌دهد
و اتفاقت عالی برای افرادی که اتفاقات عالی را خودشان با تلاش خودشان محقق می‌کنند.”

جورج فورمن لوکاس

“از هر چیز و هر کسی که از شادی شما را می‌کاهند، دوری کنید.

زندگی بسیار کوتاه‌تر از این است با احمق ها سروکله بزنید.”

ریچارد برانسون


“هیچکس آن بیرون موفقیت را با دستانش به من هدیه نخواهد کرد.

من باید خودم برم بیرون و موفقیت را کسب کنم… بخاطر همین است که من امروز اینجا هستم,

تا بر سرنوشتم مسلط شوم، تا پیروز شوم، هم بر زندگی هم بر خودم.”

مایکل جوردن


“زندگی دارای ۲ قانون است:

۱#: هیچ وقت کم نیار و ۲#: هیچوقت قانون شماره ۱ رو فراموش نکن.”

وارن بافت


“قدرت و رشد تنها از طریق تلاش و مبارزۀ مداوم بدست می‌آید.”

ناپلئون هیل


“ناکامی، الهام بخش برنده ها و شکست دهندۀ بازنده ها است.”

رابرت کیوساکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی