بازاریابی آنلاین، 7 لایهی عمومی
بازاریابی آنلاین در تعریف ساده، برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین است. به طور کلی بازاریابی آنلاین همان اهداف شکل های سنتی تر بازاریابی را دنبال می کند: افزایش آگاهی نسبت به برند، تولید لید و پیدا کردن مشتری های جدید.
برخلاف تصور عمومی، دیجیتال مارکتینگ مفهومی متفاوت و گستردهتر از بازاریابی آنلاین است؛ و کمپین های بازاریابی دیجیتال لزوما در این حوزه قرار نمی گیرند. دیجیتال مارکتینگ میتواند آنلاین یا آفلاین انجام شود. در حقیقت آن دسته از فعالیتهای بازاریابی دیجیتال که در بستر اینترنت اتفاق میافتند در حوزه بازاریابی اینترنتی یا آنلاین قرار میگیرند.
این مقاله مرتبط درباره «دیجیتال مارکتینگ» را بخوانید.
آنلاین مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی یا تبلیغات آنلاین همگی بیانگر یک مفهوم هستند. کاهش هزینه ها، انعطاف پذیری، قابلیت اندازه گیری و تحلیل داده دقیق، کنترل بیشتر، توانایی برقراری ارتباطات موثرتر و … از مزایای این شکل از بازاریابی هستند.
بازاریابی اینترنتی
با توجه به این که تبلیغات در دنیای مجازی طرفداران بیشتری از تبلیغات در دنیای واقعی پیدا کرده است بازاریابی اینترنتی با یک سیستم منظم و صحیح ، می تواند بهترین ابزار برای تثبیت نام تجاری شما در ذهن مخاطبین باشد.
این قسمت شامل تمام آموزش های بازاریابی اینترنتی است که در قالب مقاله به شما دوستان عزیز ارائه می شود.
آموزش بازاریابی اینترنتی که در این بخش قرار گرفته است کاملا رایگان است.