آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
CEO https://modireforosh.ir

بازاریابی لحظه چیست؟

تیم تحریریه | جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

به دلیل وجود تلفن های هوشمند و فراگیر شدن استفاده از آنها، بازاریابی لحظه یا همان Micro Moments میتواند در هرزمان و هرکجا رخ دهد. در این لحظات مشتریان انتظار دارند برند یا سایت شما در سریعترین زمان ممکن پاسخ مناسب را در اختیار آنها قرار دهد.


Micro Moments یا همان ریز لحظه ها، نقاط ارتباط شما با مشتریان هستند. از اتصال این نقاط مسیر ارتباط با مشتری شکل گرفته و تا پایان راه که خرید از شما و رضایت مشتری است ادامه می یابد.
بازاریابی لحظه یا Micro moments چیست
تاثیر تلفن هوشمند بر بازاریابی دیجیتال

گوشی موبایل چه نقشی در زندگی شما دارد؟ زمانیکه پشت میز کار هستید یا در خانه روی مبل نشسته اید تا چه اندازه به آن وابستگی دارید؟

یک بانوی 47 ساله آمریکایی در مورد وابستگی خود به تلفن همراه میگوید؛ من هر روز و در تمام طول روز از گوشی موبایل استفاده میکنم، اگر گوشی خود را در خانه جا گذاشته باشم احساس ترس و برهنگی میکنم.

زمانیکه این سوال از افراد مختلفی پرسیده شده بیشتر آنها از عباراتی مثل “عضوی از بدنم”، “راهنمای زندگی” و “خدمتکار” استفاده کرده اند. هیچ وقت چنین عباراتی را در مورد ابزارهای دیگه مثل تستر یا ماشین لباسشویی استفاده نمی کنیم.

تحقیقات نشان میدهد؛

    68 درصد افراد، حداکثر تا 15 دقیقه پس از بیدار شدن حداقل یک بار گوشی موبایل خود را چک میکنند.
    30 درصد مردم جهان اگر گوشی موبایل همراهشان نباشد دچار اضطراب و نگرانی میشوند.
    87 درصد مردم گوشی موبایل را در تمام طول روز و شب نزدیک خود نگه میدارند.

تاثیر موبایل بر بازاریابی دیجیتال

این دستگاه کوچک، که همیشه در دسترس ما قرار دارد به مرور فرهنگ جدیدی را در ما ایجاد کرده است. استفاده از موبایل مسیرهای جدیدی برای انجام فعالیت های روزانه و یادگیری در اختیار ما قرار میدهد. به ما کمک میکند ایده های نو و موقعیت های کاری مناسب را شناسایی کنیم. فعالیت های روزانه خود را با آن مدیریت کرده و یا برنامه زندگی خود را در آن نگه داری می کنیم.

جستجو از طریق موبایل نیز یکی از همین عادات روزانه است. در بسیاری از کشورهای جهان تعداد جستجوهای روزانه در گوگل که از طریق موبایل انجام میشود، بیشتر از تعداد جستجو از طریق لپ تاپ یا تبلت است.

زمانیکه چیزی جدید نیاز داریم اولین جایی که به آن مراجعه میکنیم گوشی موبایل است. بیشتر فعالیت های ما در دنیای دیجیتال از طریق همین ابزار کوچک انجام میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی