آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
CEO https://modireforosh.ir

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پوشک

تیم تحریریه | دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۷ ب.ظ

موارد بسیاری در یک رجیستری کودک وجود دارد که در رده "خوب برای داشتن" یا "زندگی خود را آسان تر" می کنند ، اما پوشک ... پوشک در لیست "کاملاً ضروری" قرار می گیرد. نه تنها روزانه چندین بار از آنها استفاده می کنید - نوزادان می توانند 10 روز (!) را در یک روز طی کنند - بلکه باید سالهای بعد پوشک را نیز در انبار نگه دارید. با وجود بسیاری از مارک های پوشک مختلف در خارج ، انتخاب بهترین پوشک برای کودک کوچک شما می تواند مشکل باشد. در اینجا نحوه یافتن بهترین پوشک برای خانواده ، به علاوه مارک های پوشک مورد تأیید والدین که دوست داریم ، آورده شده است.
انواع پوشک بچه

قبل از خرید پوشک ، اولین عاملی که باید در نظر بگیرید این است که کدام نوع مناسب سبک زندگی شماست.
پوشک پارچه ای

در حالی که پوشک پارچه ای می تواند کار بیشتری داشته باشد - هم برای کودک شدن و هم در بار اضافی لباس های شسته شده - آنها می توانند در طول سالهای پوشک هزاران دلار پس انداز کنند. (و اگر شما قصد دارید از آنها برای بیش از یک کودک استفاده کنید ، این پس انداز می تواند دو برابر یا سه برابر شود.)

والدین با ذهن سازشگر از این که پوشک قابل استفاده مجدد هستند ، قدردانی می کنند. وقتی در نظر بگیرید که هر سال 20 میلیارد پوشک یکبار مصرف به محل های دفن زباله اضافه می شود ، این یک انگیزه بزرگ است.
پوشک های مصرف شده

پوشک یکبار مصرف تعریف راحتی است. آنها نه تنها به راحتی ادامه می یابند ، بلکه تا زمانی که از اندازه مناسب استفاده می کنید ، از نظر مناسب تضمین می شوند ، که به معنی کمتر نشتی است. پوشکهای امروزی آنقدر جاذب هستند که نوزادان معمولاً حتی در هنگام خیس بودن بدون احساس ناراحتی می توانند در طول شب بخوابند. آنها همچنین هنگام مسافرت بسیار ساده هستند ، زیرا وقتی کار خود را انجام دادید ، آنها را رها می کنید.

این ما را به یکی از بزرگترین منفی ها سوق می دهد ، پوشک های یکبار مصرف فضای نامبرده در محل های دفن زباله جمع می شوند. آنها همچنین به مرور زمان نسبت به پوشک پارچه ای هزینه بیشتری دارند.
پوشک های ارگانیک

یک برچسب "ارگانیک" می تواند والدین جدید را احساس اطمینان کند ، به خصوص با چیزی که شما در آدامس کودک قرار داده اید. اما هنگام پوشک یکبار مصرف ، هیچ مارک 100٪ ارگانیک وجود ندارد. آنچه پیدا خواهید کرد اینست که مارک های خاصی از مواد سازگار با محیط زیست ، مانند خمیر چوب حاصل از درختان پایدار و روش های تولید بهتر برای زمین استفاده می کنند.

بیشتر پوشک ها ، چه برچسب دوستدار محیط زیست باشند یا نه ، دیگر از لاتکس یا کلر برای سفید کردن خمیر چوب استفاده نمی کنند ، فرایندی که در دهه 90 به مرحله خارج شد.
بدون علامت در مقابل رایحه

برخی از مارک های پوشک از عطر استفاده می کنند تا به بوهایی ناخوشایند بپردازند. اکثر این مارک ها ادعا می کنند که مقدار استفاده شده آنقدر کم است که باعث ایجاد بثورات پوشک یا سوزش دیگر پوست پوست شما نمی شود. اگرچه هیچ مطالعه ای در غیر این صورت نشان نداده است ، اگر می دانید کودک شما دارای پوست اضافی حساس است یا خودتان نسبت به هر عطر اضافه شده احتیاط کرده اید ، پوشک بدون چربی می تواند انتخاب خوبی باشد.
انتخاب بهترین پوشک برای کودک شما

همانند بسیاری از وسایل کودک ، ممکن است در ابتدا بخواهید چند مارک پوشک مختلف را خریداری کنید تا ببینید کدام یک از اینها برای لباس تان بهتر است. هنگامی که مورد علاقه خود را می دانید ، برای استفاده از تخفیف های قابل توجهی که ارائه می دهند ، برای ثبت نام در یک سرویس تحویل اشتراک در نظر بگیرید.

در اینجا چند عامل اضافی وجود دارد که باید هنگام خرید پوشک بچه در نظر بگیرید:

    برگه های قابل استفاده مجدد و قابل تنظیم: هنگامی که می خواهید به سرعت نگاه کنید تا ببینید که کودک خیس است ، این موارد عالی هستند. آنها همچنین می توانند به شما در رسیدن به بهترین وضعیت کمک کنند.
    نشانگر رطوبت: این خطوطی هستند که هنگام خیس شدن کودک رنگ را تغییر می دهند. آنها به خصوص در چند هفته اول که شما هنوز هم یادداشت های کودک را یاد می گیرید ، بسیار مناسب هستند.
    بند کمربند جیب شده: این جیب های موجود در صفحه پشتی پوشک باعث نگه داشتن ضخامت آن می شود. اگر به طور مرتب مشکلات مربوط به منفجر شدن را داشته باشید ، می توانند یک نجات دهنده باشند.


    رایحه: همانطور که در بالا گفته شد ، یک رایحه سبک می تواند به نقاب کردن بوی نامطبوع کمک کند ، گرچه برخی والدین ترجیح می دهند بدون آن بمانند.
    تأثیر بر محیط زیست: والدین با محیط زیست ممکن است پوشکی را تهیه کنند که به دوستانه ترین حالت ممکن در زمین باشد.
    اندازه پوشک: تناسب صحیح پوشک برای راحتی کودک بسیار مهم است - بیش از حد محکم ، و باز شدن کف پا می تواند پوست او را تحریک کند ، اما اندازه خیلی بزرگ آن می تواند منجر به نشت شود. همیشه دستورالعمل های اندازه چاپ شده روی بسته بندی پوشک را دنبال کنید.

برای شروع خرید آماده هستید؟ در اینجا بهترین انتخاب ها برای بهترین پوشک های یکبار مصرف در بازار ارائه شده است - از جمله گزینه های عالی برای نوزادان ، استفاده در شب ، نوزادان با پوست حساس و موارد دیگر.

 

پیوندها
 
ویله
vileh
رایکاتک
raikatech
عظیم پوشاک
azimposhak
ساعت آرنا
watcharena
بازی گت
baziget
باکفش
bakafsh
عروسی
aroosie
کودک
سیوان
کوپنی ها
مطب

 

  • تیم تحریریه

بهترین ساعت و مچ بند هوشمند

تیم تحریریه | دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۲ ب.ظ

آیا به دنبال یک ساعت مردانه جدید هستید؟ علی رغم جنون مداوم سال 2020 ، هنوز زمان بهتری برای خرید یکی نشده است. همانطور که از راهنمای تماشای GQ's 2020 خبر می دهد ، بیش از 100 مارک تجاری مورد توجه شما وجود دارد: از نام های کوچک شماره گیری بریتانیایی مانند Marloe و Farer گرفته تا لیست های اصلی سوئیس Rolex، Omega و TAG Heuer. و این قبل از آن است که حتی دنیای پر رونق ساعت های هوشمند را هم وزن کنید.

البته ، از آنجا که ما آخرین نسخه از مجموعه سالانه خود را منتشر کردیم ، دنیای تماشای مردان وارونه شده است. نمایشگاه ساعت نمادین Baselworld لغو شد. ساعتها و شگفتی ها از جمله سایر محصولات به Cartoon ، IWC و A Lange & Söhne به ویترین آنلاین تبدیل شدند. یک ساعت جدید Omega Bond به شکل نسخه خیره کننده Seamaster Diver 300M 007 Edition وارد شد قبل از این که No Time To Die تا نوامبر به تعویق بیفتد. تکان دهنده ترین از همه؟ نه Rolex و نه Patek Philippe قرار نیست امسال یک ساعت جدید را منتشر کنند.

با این وجود ، هنگام انتخاب ساعت جدید ، برای انتخاب خود فاسد می شوید. بنابراین انتخاب ما از بهترین ساعتهای مردانه برای تصمیم گیری کمی آسانتر در اینجا است.

مهمتر از همه ، این را در نظر بگیرید که چند بار قصد دارید آخرین خرید خود را بپوشید و مواقع مناسب برای آن. آیا شما می خواهید یک ساعت لباس متناسب با آن ، مانند همیشه پاتک فیلیپ کالاتراوا یا نسخه زیبایی از میراث Longines ، تهیه کنید؟ آیا بعد از یک کرونوگرافی اسپرت با همان رولکس دیتونا یا TAG Heuer Carrera بی موقع هستید؟ چه چیزی در مورد ساعت مچی غواصی برای ارضای ماجراجوی درونی شما یا مدل موزون از Mondaine یا Casio است که حداکثر زنگ زدن را برای موهبت وحشی شما فراهم می کند؟

تا زمانی که به یک ساعت کاری بپردازید که به سبک و بودجه شما مناسب باشد ، هیچ پاسخی درستی ندارید. به همین دلیل ما چنین پانتئون متنوع و متنوعی از مدل ها را برای شما آماده کرده ایم که در زیر می توانید فریب دهید. در حالی که شما این کار را انجام داده اید ، در اینجا پنج نکته توصیه شده برای GQ هنگام خرید ساعت مردانه جدید باید در نظر داشته باشید ...

1. روی یک شماره گیری معتبر سرمایه گذاری کنید

از آنجایی که ساعت مچی در سالهای اولیه قرن گذشته آغاز شده بود ، نام این شماره گیری در خدمت نشان دادن کیفیت درون است. مارک های "تولید" تمام ساعت های خاص خود را تولید می کنند و اغلب آخرین قسمت را تولید می کنند. در حالی که "نامهای شماره گیری" تمایل به خرید در حرکات جزئی یا کاملاً مونتاژ شده از تأمین کنندگان شخص ثالث دارند که به آنها دست ، شماره گیری ، موارد و تسمه های مشابه خریداری شده اضافه می کنند. در انتخاب دومی مشکلی وجود ندارد ، اما باید در قیمت آن منعکس شود. به عنوان یک قانون نادرست ، هرچه از شما خواسته می شود مبلغ بیشتری بپردازید ، باید فروشنده یا آواتار آنلاین بیشتر بتواند در مورد اصل اثری که خریداری می کنید به اشتراک بگذارد.

2. یک مدل مناسب برای هدف بگیرید

اگر قصد دارید روزانه ساعت خود را بپوشید ، روز گذشته ، آمادگی بازی ورزشی یا ورزش با آن را دارید یا به سادگی فکر می کنید که آنچه را که خیاط ها با ابهام از آن به عنوان «سایش سنگین» یاد می کنند ، قرار خواهد گرفت ، پس باید از فلزات نرم استفاده نکنید. مانند طلا و به ویژه پلاتین. در عوض ، از فولاد ضدزنگ (تا کنون عملی ترین ماده) یا تیتانیوم خودداری کنید. سرامیک ، مانند فیبر کربن ، طرفداران خود را دارد ، اما این موارد به احتمال زیاد فقط در قطعات "طراح" خاص ظاهر می شوند ، به این معنی که زیبایی شناسی مهمترین دغدغه شما خواهد بود.

3. چیزی را انتخاب کنید که بتوانید با آن زندگی کنید

همه ما بدون توجه به کاربردی بودن ، از آخرین سوپراسپرت فاصله گرفته ایم ، اما چنین "جذابیت محدود کردن" به ندرت خوب پایان می یابد. در مورد ساعت ها نیز همین است. سبک زندگی خود را (به عنوان بالا) و به ویژه سبک لباس خود را با دقت در نظر بگیرید: یک ساعت بزرگ روی بند یا دستبند به همان اندازه حجیم ممکن است چشم را به خود جلب کند ، اما ممکن است اکثر موقعیت هایی که قصد دارید یکی از آنها را بپوشید مناسب نباشد. یک کرونوگراف فولادی به خوبی ارائه شده ، معیار لباس روزانه و شبانه است ، اما برای مخلوط کردن آن گاهی اوقات می توان گفت: یک ساعت مچی طلایی روی تسمه چرمی ثبت شده ، می تواند لباس های ورزشی را به طرز چشمگیری بپزد ...

4- از یک خرده فروش معتبر بخرید

اینترنت با دسترسی سریع Eddies که دسترسی فوری به یافته های غیرممکن نزدیک (به اصطلاح "ساعت های گرمی") دارند زنده است اما از اهمیت اصالت در حتی محصولات بسیار جذاب به شک و تردید برخوردار نیست و به یاد داشته باشید: فروش بدون اوراق و دریافت. اگر بخواهید در آن تجارت کنید ، ارزش فروش مجدد آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

5. از آن لذت ببرید!

یک ساعت ، به ویژه یک مدل مکانیکی خوب ساخته شده ، واقعاً یک چیز زنده است: برای کار صحیح (و بنابراین دقیق) به پمپاژ قلب آن (یا جریان اصلی و تعادل) نیاز دارد. بادگیرهای تماشایی خوب هستند ، اما هدف شما این است که ساعت مچی خود را با ارزش بدست آورید و باید آن را با همراهی شما در طول زندگی بازپرداخت کند ، فرض کنید به یاد داشته باشید که هر 5-7 سال یک بار آن را سرویس کنید.

  • تیم تحریریه