آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
CEO https://modireforosh.ir

11 سلبریتی وگان، که میتوانید الگوی خود قرار دهید

تیم تحریریه | پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ب.ظ

11 سلبریتی وگان، که میتوانید الگوی خود قرار دهید


اگر شما نیز جزءِ کسانی هستید که از خوردن گوشت حیوانات و هر نوع فرآورده‌ی حیوانی همچون تخم‌مرغ، پنیر و دیگر محصولات لبنی پرهیز می‌کنید، حتماً با گیاه‌خواری و وگانیسم نیز آشنا هستید. شیوه‌ای از زندگی که در آن، جایی برای فرآورده‌های حیوانی و گوشت آن‌ها نیست و افراد تنها مجاز به خوردن مواد غذایی گیاهی هستند. در این بخش به معرفی 11 سلبریتی وگان خواهیم پرداخت که شیوه‌ی زندگی آن‌ها در بسیاری از موارد، طرفدارانشان را نیز تحت تأثیر قرار داده است و بسیاری از آن‌ها را به این نوع تغذیه علاقه‌مند نموده است.


آریانا گرانده (Ariana Grande)

اگرچه اطلاعات دقیقی از وگان بودن آریانا گرانده، در روزهای اخیر در دسترس نیست، اما طبق آخرین اظهارات این خواننده‌ی محبوب ایتالیایی تبار در سال 2014، وی تصمیم بر وگان شدن گرفته بود. او در مصاحبه با “The Mirror” می‌گوید که علاقه‌اش به حیوانات، از علاقه‌ای به اکثر انسان‌ها بیشتر است و همین مسئله باعث شده است که گیاه‌خواری را به‌عنوان سبک زندگی خود برگزیند. او در ادامه‌ی صحبت خود اشاره می‌کند که غذا خوردن در بیرون از خانه، ممکن است این شیوه‌ی تغذیه را به خطر بیندازد، اما او همواره به دنبال خوردن میوه، سالاد و سبزی‌های مختلف در کافه‌ها و رستوران‌ها است و وقتی به خانه بازمی‌گردد، مواد غذایی موردنیاز را، به مصرف می‌رساند.

مایلی سایرس (Miley Cyrus)

مایلی سایرس، یکی از سرسخت‌ترین وگان ها در تمام دنیا است. او حتی یکی از تتوهای بدن خود را به وگانیسم اختصاص داده و لوگوی محصولات غذایی وگان را بر روی بدن خود حک نموده است. جالب است بدانید که بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر حیوانات (PETA)، این خواننده‌ی مشهور را به‌عنوان وگان ترین فرد در بین اعضای این بنیاد انتخاب نموده است.

Source: modopia

  • تیم تحریریه

بازاریابی

تبلیغات

سلبریتی

مد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی