آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
CEO https://modireforosh.ir

رهبران موثر

تیم تحریریه | جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۸ ب.ظ

رهبران موثر متوجه هستند که همیشه کار گروهی کارآمد نیست

امروز، این نظریه که کسب‌وکارهای خوب به کار گروهی احتیاج دارند، خیلی رایج است. بر اساس تجربه‌ی من، کار گروهی، نقاط مثبتی دارد؛ ولی فقط در زمان و مکان مناسب. واقعیت این است که اغلب رهبران، همیشه موافق کار گروهی نیستند. دوست دارند که کارها انجام شود، ولی می‌دانند کار گروهی، مناسب هر پروژه‌ای نیست.

پیشنهاد می‌کنم کارمندان تان را فقط برای پروژه‌هایی در قالب یک تیم سازماندهی کنید که اهداف و تاریخ اتمام مشخص دارند. مثل رسیدن به یک درصد فروش معین یا تولید یک محصول جدید. آن‌ها را از اهداف و تاریخ تحویل کار با خبر کنید. این نکته را روشن کنید که از همه انتظار می‌رود به صورت فردی عمل کنند، ولی باید گروهی (و با لذت) به هدف رسید.

رهبران موثر خوب ارتباط برقرار می‌کنند

در خیلی از موارد، رهبری، همان ترغیب افراد است، متقاعد کردن افراد درباره‌ی این که چشم‌انداز، استراتژی و راه حل تان، همان چیزی است که باید دنبال شود و این یعنی باید سخنگوی ماهری باشید. اغلب مردم علاقه‌ای به سخنرانی در جمع ندارند؛ ولی هر چه بیش‌تر این کار را بکنید، ماهرتر می‌شوید و اضطراب کم‌تری حس خواهید کرد.

پیشنهاد می کنم مقاله تعریف کارآفرینی چیست؟ را بخوانید.

رهبران موثر از هر نشستی برای فایده رسانی به خودشان استفاده می‌کنند

هر نشستی که با کارمندان یا همکاران تان برای گفت‌وگو درباره‌ی کسب‌وکار دارید، فرصتی ست برای رسیدن به اهداف تان. چه دوست داشته باشید، چه نداشته باشید، این کاری اجباری ست. شما در صحنه هستید. شخص یا اشخاصی که ملاقات شان می‌کنید، مخاطبان تان هستند. چه کاری انجام می‌دهید، چگونه عمل می‌کنید، چه حرفی می‌زنید، حالت تان و لحن صدایی که انتخاب می‌کنید، تاثیر خواهد گذاشت.

  • تیم تحریریه

رهبران موثر

مدیر فروش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی