آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
CEO https://modireforosh.ir

دختری در قطار

تیم تحریریه | چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

رمان  دختری در قطار

کتاب رمان دختری در قطار اثر پائولا هاوکینز، این رمان در آغاز انتشارش در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های داستان نیویورک تایمز قرار گرفت و توانست با شکستن رکورد فروش «هری پاتر»، عنوان پرفروش‎ترین رمان سال ۲۰۱۵ را تصاحب کند

 

انتشارات کتاب کوله پشتی منتشر کرد:

 

کتاب دختری در قطار ، در آغاز انتشارش در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های داستان نیویورک تایمز قرار گرفت و توانست با شکستن رکورد فروش «هری پاتر»، عنوان پرفروش‎ترین رمان سال ۲۰۱۵ را تصاحب کند

 

در بخشی از رمان دختری در قطار می‌خوانیم:

 

خسته‌ام و سرم از خواب سنگین است. وقتی می‌نوشم خواب بدی دارم. یکی دو ساعتی خوابیدم و بعد بیمار از خواب بیدار شدم؛ بیمار رفتار خودم. اگر یک روز چیزی ننوشم، شبش سنگین‌ترین چرت‌ها را می‌زنم؛ یک بیهوشی عمیق، و صبح هم هوشیار نیستم. ساعت‌ها خواب و بیدارم و گاهی تمام روز.

فقط چند نفر توی واگن من هستند و نه خیلی نزدیک به من. هیچ‌کس نگاهم نمی‌کند، پس سرم را به پنجره تکیه می‌دهم و چشم‌هایم را می‌بندم.

 کتاب دالان

دالان

کتاب

  • تیم تحریریه

کتاب

نظرات  (۲)

ممنون

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی