آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
CEO https://modireforosh.ir

مزایای کسب و کار اینترنتی چیست؟

تیم تحریریه | شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۳۶ ب.ظ

۱۰- درآمدزایی از طریق شرکتهای دیگر: علاوه بر اینکه با استفاده از اینترنت میتوانید برای کالاها و خدمات خودتان تبلیغ کنید، بلکه می توانید با استفاده از شهرت و وجهه ی خودتان، از طریق وب سایت، برای شرکت های دیگر نیز تبلیغ و از این راه درآمدزایی کنید.

۱۱- بالا رفتن ارزش و اعتبار تجاری تان: با ارائه ی خدمات ۲۴ ساعته، آسان و همیشه در دسترس، در واقع دارید نیاز واقعی مشتری را برآورده میکنید و این یعنی بالا رفتن ارزش و اعتبار شما در نزد مشتری و افزایش رضایتمندی او. این رضایتمندی در طولانی مدت برای شما درآمد کلان و قابل توجهی خواهد داشت.

۱۲- اگر حرفه ای عمل کنید، کارِ خودتان آسان تر میشود! وقتی از طریق اینترنت به کسب و کار میپردازید، دیگر لازم نیست منتظر بمانید تا مشتری بیاید و دست به کار شوید و برای خرید ترغیبش کنید یا به دنبال مشتری بدوید تا بیاید و کالای شما را بخرد! در فضای اینترنت، محصول شما همیشه در مقابل چشمهای مشتریان است و این مشتری است که به سمت شما می آید. چون هر چیزی را که لازم باشد در مورد محصول بداند، از طریق سایت شما دریافت خواهد کرد.

۱۳- نام شرکت یا فروشگاه تان را بر سرِ زبان ها بیندازید! وقتی از طریق اینترنت در سطح وسیع نام و آوازه و خدمات تان را عرضه و مطرح میکنید، خود به خود، مزایای سایت و خدماتی که ارائه می کنید، دهان به دهان بین مشتریان میگردد و این خودش نوعی تبلیغات رایگان برای شما خواهد بود!

۱۴- بستر مناسبی برای سرمایه گذاری: وقتی از طریق اینترنت تبلیغ و فروش می کنید، علاوه بر خریداران و مصرف کنندگان، شما با سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار هم طرف حساب هستید. ممکن است با اطلاعاتی که از خودتان ارائه میکنید، کسانی باشند که علاقمند به همکاری با شما یا سرمایه گذاری در کسب و کار شما باشند. این خود فرصتی است برای رشد و شهرت و توسعه ی کسب و کارتان.

۱۵- ارتباط دوسویه: در دنیای اینترنت، این امکان برای مشتریان فراهم است که به راحتی درباره ی خدمات و کالاهای شما اظهار نظر کنند. این تعامل دو طرفه بین شما و مشتریان، بستر مناسبی را برای بهبود خدمات تان فراهم می کند.

کسب و کار اینترنتی

https://modireforosh.ir/how-to-start-a-business-online/

  • تیم تحریریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی