آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

آموزش بازاریابی و فروش

فروش کتاب های تخصصی

اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد.
CEO https://modireforosh.ir

فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا

تیم تحریریه | دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۰۶ ق.ظ

ویتامین دی یا ویتامین د (Vitamin D) گاهی اوقات “ویتامین آفتاب” نامیده می شود زیرا در پاسخ به نور خورشید در پوست شما تولید می شود. و یک ویتامین محلول در چربی است که شامل ویتامین های D-2 ، D-1 و D-3 است. بدن شما وقتی مستقیماً در معرض نور خورشید قرار می گیرد، به طور طبیعی ویتامین D تولید می کند. همچنین می توانید برای اطمینان از میزان کافی ویتامین در خون، آن را از طریق برخی غذا ها و مکمل ها دریافت کنید. ویتامین د از سایر ویتامین های محلول در چربی متفاوت است به دلیل اینکه کاملا در بدن سنتز می شود، بنابراین نیاز نیست در غذا موجود باشد.

یکی از مهمترین نقشهای ویتامین D، تقویت سیستم ایمنی بدن شما است تا بتوانید با ویروس ها و باکتری های عامل بیماری مقابله کنید. این ویتامین به طور مستقیم با سلولهایی که مسئول مبارزه با عفونت هستند تعامل می کند. فروشگاه اینترنتی هاتاپاتا

اگر اغلب به خصوص با سرماخوردگی یا آنفولانزا مریض می شوید، ممکن است سطح پایین ویتامین D یک عامل موثر باشد. چندین مطالعه مشاهده ای بزرگ، ارتباط بین کمبود ویتامین D و عفونت های دستگاه تنفسی مانند سرماخوردگی، برونشیت (bronchitis) و ذات الریه (pneumonia) را نشان داده است.

تعدادی از مطالعات نشان داده اند که مصرف مکمل های ویتامین D با دوز حداکثر 4000 واحد بین المللی (IU) روزانه می تواند خطر ابتلا به عفونت دستگاه تنفسی را کاهش دهد.

در یک مطالعه دیگر در افراد مبتلا به بیماری انسداد ریوی مزمن (COPD)، فقط کسانی که به شدت کمبود ویتامین D داشتند، پس از مصرف یک مکمل با دوز بالا به مدت یک سال، سلامتی قابل توجهی را تجربه کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی